Otvorenie kliniky pre akútnych pacientov a pacientov s bolesťami

Marec 16, 2020 / Ostatné

FYZIO KLINIK je ako zdravotnícke zariadenie otvorený len pre akútne prípady a pacientov s bolesťami. Pacientov na presné termíny objednávame telefonicky na číslach 0948 774 999 alebo 0948 774 888. Počas telefonického objednania sú pacientovi kladené základné otázky týkajúce sa jeho zdravotného stavu.

Poskytujeme riešenie akútnych ortopedických úkonov, seknutí, bolestí pohybového aparátu, injekcií a infúzií. Kondičné a preventívne liečby momentálne neposkytujeme.

V rámci udržania najvyššej bezpečnosti pre pacienta a personál kliniky sme vytvorili základné bezpečnostné pokyny pre pacienta:

• Prosíme pacientov, aby na termín prišli 5-10 minút vopred a ešte pred vstupom do budovy si nasadili ochranné rúško, rukavice, poprípade ochranné okuliare
  • Vzhľadom k udržaniu najvyššej ochrany prosíme pacientov, aby mali na sebe dlhé oblečenie
  • Pacient absolvuje neinvazívny test na vírusové ochorenie pomocou CME SWISS prístroja, ktorý je k dispozícii vo vstupnej hale
  • Spoločné priestory (recepcia, zázemie, miestnosti pacientov) sú permanentne dezinfikované aj s odporúčaným typom germicídneho žiariča
  • Pred každým pacientom terapeut dezinfikuje priestor, pomôcky a vybavenie a nasadí si nové/sterilné látkové rúško, ochranné rukavice a okuliare
  • Trvanie liečby 50 minút, vyhradený čas na dezinfekciu miestnosti je minimálne 20 minút
  • Každý terapeut má k dispozícii dve miestnosti, prvý pacient dostáva terapiu v jednej miestnosti zatiaľ, čo sa miestnosť druhá dezinfikuje
  • Terapeut využíva fyzikálnu liečbu, inštruované cvičenia, naprávanie, špecializované stroje spinálneho centra a podľa potreby manuálnu liečbu
  • Pacient čaká na pokyn z recepcie, aby v bezpečí a sám opúšťal miestnosť aj kliniku
  • Prosíme pacientov, podľa možností, aby uprednostnili bezhotovostnú formu platby platobnou kartou
  • Terapeut sa vyhýba podaniu ruky, dodržuje bezpečný odstup pri komunikácii a počas celej liečby má pacient aj terapeut nasadené ochranné rukavice a ochranné rúško prekrývajúce nos a ústa
  • Klient na opustenie kliniky môže použiť aj východ zo zadnej strany budovy

Pre pacientov, ktorí sú v nariadenej karanténnej liečbe, momentálne neposkytujeme fyziatricko-rehabilitačné liečby.

Pacientom liečených pre nádorové ochorenie, po transplantáciách, na imunosupresívnej a biologickej liečbe, s viac ako 1 pridruženým chronickým ochorením a seniorom nad 65 rokov odporúčame vyhnúť sa návšteve akéhokoľvek zariadenia s väčšou koncentráciou ľudí (verejnej doprave, obchodom, pobytu v uzatvorenom priestore s veľkou koncentráciou ľudí, neindikovaná návšteva zdravotníckych zariadení) v záujme ochrany ich zdravia.

Nina Hajdu a Tomáš Malárik
CFO, CEO