Pohyb bez bolesti!

Bez termínu

Cvičenie zamerané na rôzne bolesti pohybového aparátu.

Prihlasovanie na recepcii (+421 948 774 999, +421 948 774 888), alebo prostredníctvom aplikácie FYZIO KLINIK
apple-app-store android-app-store

€ 7.00 / hodina

• Popis
  • Podrobnosti
  • Komentáre

Popis

Skupinové cvičenie Pohyb bez bolesti je pre všetkých, ktorí si chcú posilniť všetky partie tela. Cvičenie je všeobecne zamerané na celé telo, avšak jednotlivé hodiny môžu na seba nadväzovať.  Zlepšíte si tak pohybové návyky a postavenie tela. Teda ak robíte jednostranný šport, máte zlé držanie tela, mávate občasné bolesti pohybového aparátu alebo si len chcete zdravo a prospešne zacvičiť, navštívte našu hodinu s fyzioterapeutom Vladom

Cieľom skupinového cvičenia je uvoľnenie napätia pomocou špeciálnej pomôcky Blackroll, mobilita dolných končatín a strečing vo forme karate, jógy či gymnastiky.

Všetci sú vítaní.

V prípade, ak sa klient po registrácii na skupinu nedostaví, bude mu účtovaná sankcia v cene skupinového cvičenia.

Odhlásenie je možné najneskôr jeden deň pred danou skupinou.

Počet miest je obmedzený, preto je potrebné sa vopred prihlásiť.

Lektor skupiny sa v prípade choroby alebo odborného kurzu môže krátkodobo zmeniť.

Podrobnosti

• Každý štvrtok o 18:00 a v urotok o 17:00
  • Dĺžka jednej hodiny – 50 min.
  • Na hodine je zabezpečený pitný režim.
  • € 7.00 / hodina
  • Budete potrebovať pohodlné športové oblečenie a dobrú náladu.
  • Odhlásenie je možné najneskôr jeden deň pred danou skupinou. Zmena cien vyhradená.

Komentáre