Nedávno nám prišla do e-mailu recenzia od pána Juraja, ktorý je našim klientom od marca 2021.
Táto odozva odráža našu prácu a filozofiu kliniky.
Veľmi si vážime feedback od vás, pretože ten nás posúva vpred, aby sme sa neustále zlepšovali, vzdelávali a vedeli vám čo najefektívnejšie pomáhať na ceste za Vašim zdravím.
Od 23.3. som klientom FYZIO KLINIK a od prvého (mailového, telefonického aj osobného) kontaktu u mňa panuje veľká spokojnosť.
Za tie roky bolestí v krížoch (občas miernych, občas ukrutných až vedúcich k dočasnej paralýze v bežnom rodinnom aj pracovnom živote) a nekonečných a nikam nevedúcich vyšetrení, kontrol, fyzioterapií a procedúr, už naozaj mám s čím porovnávať. Predtým, ako som sa rozhodol, že zavolám, napíšem a zavítam do FYZIO KLINIK (odporučil mi ju neurochirurg MUDr. Krajčovič, áno, dostal som sa až na neurochirurgiu s cieľom konzultovať a následne podstúpiť vhodný invazívny zákrok, už som nevidel iné možné riešenie), som si o klinike čo-to načítal aj vyhľadal, priebežne sledujem, aj ďalšie pribúdajúce videá a podcasty. A potvrdzujem prakticky všetko, čo v nich s p. Malárikom spomínate. Ako je zameraná klinika? Ako funguje cesta pacienta a celkový prístup k nemu? Aké sú zvyklosti na Slovensku? Ako má resp. nemá vyzerať fyzioterapia, a pod.
Keď zatiaľ zhrniem tie 2 mesiace aj niečo, realita jednoznačne predčila moje (zdôrazňujem, že veľmi vysoké) očakávania. Zrazu som našiel miesto, kde ma nevysmejú, keď kladiem logické otázky, ktoré prirodzene napádajú rozmýšľajúcemu pacientovi; dokonca tu na ne dostávam odpovede. Kde to, že v prvom rade hľadajme zdroj bolesti a až potom sa zamýšľajme nad ďalším vhodným postupom (a predbežne ho prehodnocujeme), je považované za úplnú samozrejmosť. Kde ma nevyšetruje (vraj popredný slovenský) neurológ od stola v štýle „V správe z MRI/CT máte nález tak, čo čakáte, čo chcete, veď ešte chodíte… A okrem toho, ja mám nález oveľa horší ako Vy! Dovidenia, ďalší!”. Kde sa fyziatrička (veľmi podobného razenia ako nemenovaný popredný slovenský neurológ) netvári, ako ju obťažujem a čo od nej vlastne chcem, keď už ma poslala na dva rašelinové zábaly, trikrát na magnet a štyri ultrazvuky. Veď tak to predsa predpisuje a prepláca zdravotná poisťovňa… A, keď to nezaberie, „Vyskúšame niečo ďalšie“. Akurát, že roky plynuli, skúšali sme a skúšali stále niečo iné, lenže môj stav sa vôbec nezlepšoval.
Naopak, našiel som miesto, kde sám CEO p. Malárik si pri vstupnom vyšetrení so mnou prejde pomaly každú snímku MRI/CT/RTG (a pritom spomínaného neurológa svojimi znalosťami z môjho pohľadu s prehľadom „Schová do vrecka“). Reálne ma popozerá, nájde možné súvislosti, identifikuje potenciálne zdroje bolesti, všetko mi podrobne vysvetlí bez časovej tiesne a navrhne ďalší postup, v rámci, ktorého sa o mňa ďalej zaujíma… keď k nemu po čase prídem opäť, vie o mne prakticky všetko; a čo aj v danej sekunde nevie, v ďalšej sekunde si nájde, prehľadne zaznamenané členmi Vášho tímu a doplní o svoje ďalšie poznatky.
Hoci v ideálnom svete by to takto malo fungovať všade, som veľmi rád, že to takto funguje aspoň vo FYZIO KLINIK. A som naozaj rád, že som k Vám zavítal.
Čo oceňujem úplne najviac, je holistické poňatie klienta, celková filozofia a vízia kliniky, posúvanie si informácií o klientovi v rámci Vášho tímu (všetci jeho členovia, s ktorými som sa doteraz stretol, sú úplne perfektní), schopnosť zodpovedať akékoľvek otázky, všetko podrobne a dopredu vysvetliť…
Takže, keď to zhrniem, za mňa jednotka s hviezdičkou!
Som dosť kritický a náročný človek, ale zároveň, keď sa mi niečo/niekde páči, rád to dám najavo.
A to je pre mňa najdôležitejšie, môj stav sa pomaličkými krokmi zlepšuje, je to úplne evidentne.
Želám Vám pekný deň.
S pozdravom,
Juraj K.
Ďakujeme krásne,
FYZIO KLINIK tím